PDA

Afficher la version complète : paquets bien ou pas??



tonne
05/12/2011, 07h45
Bonjour je chasse de facon a mettre mes sauvages en lignes mélangé mais je voudrais essayer de les mettre en paquets mais non mélangés a vos idées merci d'avance :fou:

jo62
05/12/2011, 12h50
Moi je fait des paquet de 5 sauvages et je ligne mes paquet de 5...

Ca fonctionne tres tres bien....

palombeur
05/12/2011, 20h30
sur le principe pourquoi pas mais il faudra tout de même séparer les couples donc paquets de femelle et de mâles différents sinon ils ne risque pas de chanter

anas71
05/12/2011, 20h56
Moi je fait des paquet de 5 sauvages et je ligne mes paquet de 5...

Ca fonctionne tres tres bien....

jo62, dans tes paquets, tu mets quelle distance entre chaque canards ?

jo62
06/12/2011, 13h55
je les perare juste assez pour ne pas qu'ils s'emelent... (1.5m environ)
je separe les paquet de maniere a ce que tu puisse facilement les compter de la hutte (10/15m)
je separe les couples par especes, en general je met canne siff+males sh a la pose, et femelles SH et males siff a l'arrivage...
le calme a la pose et le chant plus soutenu a l'arrivee...
pour info, rare sont les fois ou je met plus de 2 court cri a l'eau...uniquement sauvagine et long cri a cages...
ca fonctionne tres bien...

tonne
06/12/2011, 17h32
Alor les amis je tente ca pour demain????

palombeur
06/12/2011, 19h57
chiche !

titi14210
06/12/2011, 20h28
Que d'la guelle:))

tonne
06/12/2011, 20h40
ok on en reparle jeudi les gars.....:D

jo62
07/12/2011, 13h18
en + c'est pleine lune!
gibier mefiant...

avec cet atelage, ca fait très naturel...surtout le jour, aux passées et lors de pleine lune...:C

et ca fait parfois la differance...:D

grosse merde a toi pour jeudi...

tonne
08/12/2011, 12h07
:C et les mecs ca marche pas trop mal vaut histoire un ptit male de sh a voulu sy froter plutot sympas par contre ce matin impossible de faire poser un paquets de sarcelles aprés je pense que ca vient de mon chant quil aurai fallu déplacer mais bon c cool

opippipse
12/12/2011, 03h47
hosting (http://www.datolit.pl/internet,i,kom****ry/hosting,s,247/ ) Jeżeli szukasz niedrogiej i rzetelnej firmy zajmującej się hostingiem to mam dla Ciebie zniewalającą informacje. Właśnie teraz powstał wykwalifikowany i niedrogi serwer dla ludzi, którzy doceniają solidność i szybkość działania. Ale ruszmy od tego czym jest hosting. To usługa polegająca na użyczaniu przez dostawców Netu miejsca na swoich serwerach dla wielorakich usług np. serwisy WWW, konta pocztowe, radia internetowe itp. Na ogół spotykany jest hosting odpłatny, w jakim cena należności miesięcznej zależy od kilku czynników. Jesteśmy fachową jednostką, dla której liczy się nadrzędnie radość użytkownika. Oferujemy hosting na najlepszym poziomie, po najmniejszej możliwej opłacie. Przekonaj się sam i przetestuj naszą jakość! Zapraszamy na stronę. Nasze usługi hosting także są niedarmowe, z jednym wyjątkiem, nasze usługi hosting są jednymi z najbardziej opłacalnych w Internecie Nie dowierzasz? Przekonaj się Jeśli tak to już teraz zajrzyjwstąp na naszą witrynę i nabierz przekonania o przwdzie tego wpisu Nasze usługi hosting oferują najbardziej solidną jakość w niedużej cenie. Nie będziesz miał musu wypłcać wielkich kwot za usługi hosting. Jak zajrzysz pierwszy raz na naszą stronę, odpowiemy Ci na wszystkie pytania. W naszym asortymencie znajdziesz wiele okazjonalnych zniżek dla nowych klientów. Jeżeli zaś jesteś naszym stałym kontrahentem, możesz być pewien, że będziesz miał ewentualność skorzystać z niecodziennych promocji. Sprawdź sam i wejdź już teraz. Zobaczysz ile jesteś w stanie zaoszczędzićz nami.